«Ақмола облысы білім басқармасының Шортандыауданы бойынша білім бөлімі Октябрьский ауылының негізгі орта мектебі» КММ
КГУ "Основная средняя школа села Октябрьское отдела образования по Шортандинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі тану онкүндігі

19.02.2021

Есеп
Ақмола облысы Білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша Октябрьское А. негізгі орта мектебі "КММ бойынша" Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы "онкүндігін өткізу туралы»
2021 жылғы 2-12 ақпан аралығында.

2-12 ақпан аралығында "Ақмола облысы Шортанды ауданы Октябрь ауылының негізгі орта мектебі" КММ "Өзін - өзі тану-махаббат пен шығармашылық педагогикасы"онкүндігі өткізілді.
Мақсаты: онкүндікті өткізу жоспарымен таныстыру, онкүндік тақырыбымен қызықтыру, қолайлы атмосфера құру, онкүндікті өткізуге белсенді қатысуға бағыттау.
Міндеттері:
1. "өзін-өзі тану" пәні туралы білімді кеңейту, жалпыадамзаттық ұғымдардың рөлі мен орны: махаббат, қуаныш, сенім, адам өміріндегі мейірімділік;
2 позитивті ойлау, рухтандырылған, шығармашылық өмір сүру қабілетін дамыту.
3. қоршаған әлемге, махаббатқа, құрметке, мейірімділікке адамгершілік көзқарасты тәрбиелеу.
"Өзін - өзі тану" - бұл баға жетпес рухани қазынаға ие бірегей зат, оған кіріспе әр адамды рухани және адамгершілік, бақытты және қуанышты, мейірімді және дана етеді. Бағдарлама балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, адамгершілік және рухани қасиеттерін дамытуға негізделген. Еліміздің кәсіби педагогикалық қоғамдастығының алдына функционалдық даярлық тұжырымдамасынан үйлесімді тұлғаны дамыту тұжырымдамасына көшу міндеті қойылған.
"Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігі балаларды жақсылық жасауға, кішіпейілділік пен мейірімділік танытуға, адамдарға махаббат пен қуаныш сыйлауға үйретуге бағытталған .
Онкүндік 2 ақпан күні 1-8 сынып оқушыларына арналған "Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" атты ашық есік күні болып өтті. Адамдарға жақсылық жасауға, адал болуға, өз мүддесі үшін емес, қоғамда, адамдар арасында қызықты және лайықты өмір сүру үшін мәдени қарым-қатынас жасауға шақыру айтылды. Шынында да, қоғамда әдептілік адамның қарапайымдылығы мен ұстамдылығы, өз іс-әрекеттерін бақылау, басқа адамдармен мұқият және әдепті қарым-қатынас жасау қабілеті болып саналады. Біздің әрқайсымыз бақытты болғымыз келеді, ал басқаларды бақытты етуге тырысатын адам бақытқа жетеді.
Мейірімді сөздер беріңіз
Мейірімді жүректен беріңіз!
Өйткені, біздің өміріміз өте қысқа…
Сіз адамдарға өмір сүруге көмектесесіз!
Мейірімді сөздер беріңіз
Бәріне-бейтаныс және сүйікті.
Мейірімді сөздер беріңіз,
Бұл әлемді әдемі ету үшін!
Өзін-өзі тану мұғалімі А.Г. Шаповалова "өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігінің барлық іс-шараларына белсенді қатысуға, сондай-ақ жұмыс жоспарымен таныстырды.
Мектеп кітапханашысы Рерих и. в.. "жақсылық үшін" атты кітап көрмесі ұйымдастырылды, онда балалар махаббат пен мейірімділік туралы кітаптармен танысты. Көрме материалдарымен мектептің барлық оқушылары танысты .
1 қабаттағы мектеп фойесінде бастауыш сынып мұғалімдері мейірімділік, достық, бейбітшілік туралы суреттер байқауын ұйымдастырды.
Онкүндік аясында мектепте, сабақ және сабақтан тыс уақытта түрлі іс-шаралар өткізілді. Мектеп оқушылары онкүндікті өткізуге белсенді қатысты, өйткені "өзін-өзі тану" пәні балаларға өзін, айналасындағыларды жақсы білуге және қоршаған ортаға түсіністікпен қарауға көмектеседі.
1-сыныпта "қарым-қатынас әліппесі"тақырыбында сабақ өткізілді. Сабақта оқушылардың шығармашылық жұмысы, топтарда жұмыс, топтық әндер орындау, осы тақырып бойынша бейнеролик көру байқалды.
4-сыныпта "ар-ожданмен өмір сүру"тақырыбында өзін-өзі тану сабағы өткізілді. Оқушылар талдау, қорытынды жасау қабілеттерін көрсетті ,мұғаліммен сөйлесуге белсенді қатысты, бейнеролик көрді, топта жұмыс істеді, мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндірді, сабақтың барлық кезеңдері сақталды. Сабақтың мақсатына қол жеткізілді, барлық оқушылар сабақтың соңында "ар-ожданмен өмір сүру"деген не екенін түсіндіре алды.
Өзін-өзі тану мұғалімі А.Г. Шаповалова 8 сыныпта "Арман мен шындық"тақырыбында сабақ өткізді. Оқушылар сабақта белсенді жұмыс істеді, өз бетінше қорытынды жасады, жағдайлар туралы ойлады. Сабақтың барлық кезеңдері сақталды, әр кезеңге белгілі бір уақыт бөлінді. Сабақ қызықты және танымды, өйткені олардың болашақ мамандықтарын талқылау болды, оқушылар болашақта кім болады деп болжады.
11 Ақпанда 3-сыныпта "көңілділік және оптимизм"тақырыбында сабақ өтті. Сабақта сабақтың барлық кезеңдері сақталды, олар: үнсіздік минуты, үй тапсырмасын алдын-ала бақылау, жылыну, әңгіме, сабақтың дәйексөзін талқылау, мұғалімнің сыйлығы (астарлы әңгіме), рефлексия, үй тапсырмасы. Әрбір кезең сабақ берілетін болған нақты уақыты.
Бастауыш сынып мұғалімдері және мектеп кітапханашысы 1-4 сынып оқушылары үшін "Алтын жүрек анамыз", "Сердце, наполненное любовью" мәнерлеп оқу конкурсын дайындады, онда балалар өздерінің шығармашылық мүмкіндіктерін ашты. Оқушылар Отан, анаға деген махаббат, мейірімділік пен мейірімділік туралы өлеңдер оқыды. Іс-шара эмоционалды салтанатты жағдайда өтті.
5-сыныпта сабақта шығармашылық қызмет ұйымдастырылды. "Адам-табиғат патшасы" немесе "табиғат – баға жетпес сый" шағын пікірталастарының нәтижесінде оқушылар Адам-табиғаттың бір бөлігі және адамдар табиғатты жойып, өздерін құртады деген ойға келді. Су, орман, жер туралы мәтіндер зерттелді, табиғи байлықты сақтау шаралары ұсынылды. Сабақ адамның бірлігі мен табиғат табиғатын түсінуге ықпал етті, бұл табиғи байлықты таусып, адам өмір сүре алмайды. Оқушыларды жер бетіндегі барлық тіршілік иелері үшін өз жауапкершілігін сезінуге, жер бетіндегі тіршілікті сақтауға өз үлесін қосуға шақырды.
12 ақпан күні "қуанышты кездесулер таңы"атты бірыңғай сабақ өтті. Ашық сабақтың мақсаты балаларды өз мүдделері үшін емес, қоғамда, адамдар арасында қызықты және лайықты өмір сүру үшін адал болуға, мәдени қарым-қатынас жасауға үйрету.
Өзін-өзі тану онкүндігінің бір күні ізгі тілектер мен мақтау сөздер күні болып жарияланды. Оқушылар стикерлерге жақсы тілектер мен мақтау сөздер жазып, оларды күншығыс стендіне тіркеді.
Онкүндік соңында мектеп оқушылары өткізілген онкүндік туралы алған әсерлерімен бөлісіп, "өзін-өзі тану" пәні шын мәнінде адамға өзін табуға, өзінің ең жақсы қасиеттерін ашуға, өзінің қадір-қасиетін сақтауға және сөздің толық мағынасында әрқашан адам болып қалуға көмектеседі деген қорытынды жасады.
"Өзін - өзі тану-махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігінің қорытындысы балаларды ұжымдық іс-әрекет дағдыларына, өзін-өзі ұйымдастыруға, өзін-өзі жүзеге асыруға, Мектеп ұжымын біріктіруге, эмоционалды тонусты көтеруге, балаларда жағымды өзін-өзі бағалауды дамытуға, тек сөзбен ғана емес, іс-әрекетте де мейірімділік танытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге үйрету болды.басқаларға мейірімді, сезімтал көзқарас.


Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Шаповалова А. Г.

Просмотров: 183


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст